23 Kasım 2008 Pazar

Emre Aydın Avrupa'dan büyüdü


Benim en sevdiğim şarkıcılardandı Emre Aydın , şimdi Avrupa'nın en sevilen şarkıcısı ünvanını da aldı tam oldu :) Evet bu yazı bir methiye, bir göklere çıkarma amacıyla yazılacak bilginiz olsun. Sıkılabilirim derseniz çok da aldırmayın burda geçen "onun şarkılar süpperrr :)" sözlerime ama sıkılmayın derim ben, dinlemişsinizdir eminim, bir yerlerde kulağınızı estirip geçmiştir biryerlerden bir şarkısının müziği :) sıyırıp geçmiştir belki ama olsun; benim sözüm asıl kalbinde sızı yaratanlar için çünkü benim öyle oluyor inanın bana :))
Aman aman bir ses yok elbette, kim bilir belki benim içimi titreten şarkı sözleri ( haaa bu arada elektronik gitarın o tınısını da yabana atmayayım :) evet şarkıların sözleri etkiliyor en çok beni. Bir de o burnu büyüyen az başarılıların kendilerini bir çırpıda göklerde görmeleri hallerine hiç benzemiyor bu çocuğun halleri. Çok başarılı ama hala göklerde bir yerlere göz koymadı henüz. Henüz diyorum herşeye rağmen, hayat bu belli olmaz, bulunduğu yerden daha da büyük yerlere gelirse ne hallere girer bilinmez ama o dahaaaa da büyük yerlere yine bu sade haliyle ve bu çalışmasıyla gelecek se muhakkak kendi büyüse de burnu büyümeyecektir.
Ben gurur duydum bu çocukla :)) Sahiden,
MTV'de ödül almak, bir türk şarkıcısı olarak ödül almak ve gerçekten sevilmek. Bunun gibi kıymetleri pek fazla yetiştiremiyoruz artık. O yavaş yavaş tırmanıyor ama bakalım biz nasıl sahip çıkacağız bu kıymetli şarkıcımıza onu bilemiyorum işte !
Hadi biraz dinleyelim, sizi bilmem ama ben keyif alacağım aşağıdaki video görüntüsünün ortasındaki oka bastıktan sonra gelecek müziği dinlemekten :))

Hiç yorum yok: