28 Kasım 2008 Cuma

Klasik müzik severmisiniz


Ben uzun yıllar bu müziğin tadını almamakta direndim. Ne bir ilgim ne de bir merakım vardı bu konuda. Açıkcası çevrende hiç dinleyen olmayınca, kulağında bir aşinalık olmadıkça hiçbir yakınlık duyamıyorsunuz. İşte benim de öyleydi taaki üç dört yıl öncesine kadar. Şimdi sahiden eğer müzikle huzur bulmak, müzik dinleyerek bilinmezlere dalmak istiyorsanız bu kesinlikle klasik müzikle olmalı. Yakınlarımdan, arkadaşlarımdan edindiğim cd lerden oldukça güzel bir koleksiyon sahibi oldum. Şimdi bunları niye anlatıyorum; benim çok sevdiğim bir site var. http://www.beethovenlives.net/

Bir Beethoven hayranı olarak takıldığım ama daha sonra bu alanda eserleri olan tüm klasik müzik sanatçılarının eserlerinin bulunduğu bir site burası. Site çok sevgili bir piyano eğitmeni tarafından hazırlanmış. İçerisinde ünlü klasikler, film müzikleri gibi inanılmaz güzellikler var. Yukarıdaki linkten buraya ulaşabilirsiniz. Yalnız lütfen siteye girmeden önce introyu geçmeyin :) Benim en sevdiğim yeri burası. Hani o Beethoven yürüyerek gidiyor ya işte o ayakkabı sesleri ve gölgesi inanılmaz zevk veriyor bana. Sizde girin ve bir saatliğine de olsa bir güzellik yaşayın.

Hiç yorum yok: